web analytics

EHBH: Hannah first aid - Pretty Happy

Huidirritaties, allergieën, zonnebrand of medicatie bij ernstige ziektes kunnen tot gevolg hebben dat de huid haar natuurlijke schoonheid en daarmee haar gezonde uitstraling verliest. Op zulke momenten kan de huid vrijwel niets verdragen als het gaat om verzorgingsproducten en is zij vrijwel volledig uit balans. De geavanceerde samenstelling van hannah First Aid zorgt ervoor, dat zelfs de meest veeleisende en geprikkelde huidtypes direct worden gekalmeerd, hersteld en van een hernieuwd comfort en de juiste natuurlijke balans worden voorzien!

Hannah first aid cream

Deze unieke Eerste Hulp Bij Huidongemakken bevat unieke ingrediënten zoals Defensil en Modukine. Defensil zou hèt natuurlijk alternatief moeten zijn voor cortisonen (hormonen), maar dan zonder bijwerkingen en Modukine is een proteïne met anti-irriterende eigenschappen. Daarnaast moeten deze ingrediënten de huid kalmeren en het herstellend vermogen bevorderen. Door deze eigenschappen is het product uitermate geschikt voor:

 mensen met een zeer gevoelige en geprikkelde huid
 ter kalmering en verzachting bij zonnebrand
 ter verlichting van jeuk en irritaties na muggensteken en kwallenbeten
 na behandelingen zoals peelings, microdermabrasie
 bij onrustige huiden met bijvoorbeeld eczeem, dermatitis of jeuk
 voor mensen wiens (beschadigde)huid na een chemokuur overgevoelig is geworden voor cosmetica
 na cosmetische ingrepen zoals ooglidcorrecties en facelifts

Naast bovenstaande ingrediënten bevat Hannah first aid uiteraard andere werkzame stoffen zoals Aloe Vera (hydraterend en huidherstellend), Sheabutter (verzachtend en beschermend), Calendula extract (ontstekingsremmend en schimmelbestrijdend) en de vitamines C en E.

hannah

Bron: Hannah

Al met al een indrukwekkend lijstje bestanddelen die ervoor zorgen dat het immuunsysteem van de huid versterkt wordt. De eigenschappen van deze creme maakt dat deze juist voor de periode die eraan komt heel geschikt zal zijn. Op vakantie of thuis in de tuin of balkon komen we (hopelijk) de komende periode regelmatig in de zon. De huid die zon heeft doorstaan kan wel wat hulp gebruiken en zal kalmeren en herstellen met deze EHBA formule.

Hannah producten kennende zal dit product ongetwijfeld bijzonder zacht aanvoelen en er zijn bij Hannah al enkele zeer enthousiaste reacties binnengekomen van kankerpatiënten die door bestraling huidproblemen hebben ontwikkeld. Heel bijzonder.

De hannah First Aid is verkrijgbaar voor € 68,00/50 ml bij de erkende hannah huidcoaches en via hannah Skin Improvement Research Company B.V. (hannah SIRC)

Voor meer informatie en gerichte verkoopadressen kan de consument contact opnemen met hannah SIRC via telefoonnummer: 0342-476160 of via de website www.huidcoach.nl

• StumbleUpon
  • Tumblr

1. Gepost 15 juli 2011 om 09:51 | Permalink

Dit klinkt zeker als een fijn product, ben er wel nieuwsgierig naar :)

2. Gepost 15 juli 2011 om 12:12 | Permalink

Het klinkt als een fijn goedje, ben benieuwd of dit nou echt zijn werk doet :O

3. Karen
    Gepost 16 juli 2011 om 14:57 | Permalink

klinkt fijn ;D
    xx

4. Gepost 16 september 2011 om 19:40 | Permalink

Klinkt als een fijn product. heeft iemand er al ervaringen mee?

Elly Reply:

Ik zelf helaas niet en ik kan ook geen reviews vinden eigenlijk. Ik zal even informeren!

5. Gepost 19 september 2011 om 20:14 | Permalink

Ik heb even rondgevraagd en helaas zijn er nog geen echte reviews van dit product. Een goede reden misschien om te proberen ;-) ? Mocht je dat doen, laat me dan even weten wat je ervan vindt!

6. Gepost 2 november 2011 om 20:30 | Permalink

Ik heb het inmiddels hier staan. Zal binnenkort even een berichtje achterlaten met mijn bevindingen!

Laat een reactie achter

Je emailadres wordt nooit gepubliceerd of gedeeld. Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

Je kunt gebruik maken van de volgende HTML tags en codes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

• Welkom!

Welkom op Pretty Happy, mijn plekje waar ik met veel plezier mijn passie voor huidverzorging & beauty met jullie deel. Ik hoop dat jullie er net
    zo blij van worden als ik. Enjoy!

• Curvacious